مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پاسپورت بازیکن تیم ملی بسکتبال گم شده است|"مسعود قاسمی" نامی که همیشه در حواشی می‌درخشد!

  • کد خبر: ۹۹۴۷۲
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
پاسپورت بازیکن تیم ملی بسکتبال گم شده است|
شاهکار‌های مسعود قاسمی در تیم ملی بسکتبال تمامی ندارد و شنیده می‌شود این بار آقای مدیر پاسپورت یکی از ملی پوشان را گم کرده است!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، از زمانیکه مسعود قاسمی در تیم ملی بسکتبال عهده دار مسئولیت شده هر بار شاهد ایجاد حواشی بودیم که سر منشا آن‌ها خود او بوده است. سرپرست سابق و مدیر فعلی تیم‌های ملی به جای اینکه اجازه ندهد برای تیم حاشیه درست شود خودش در این مدت باعث و بانی این اتفاقات بوده است، از آن مصاحبه تاریخی درباره مک دونالد و جریان ماست و دوغ‌ها بگیرید تا خارج شدن از پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه در دوحه! از کتک کاری در تیم ملی و داستان فرودگاه هم که بگذریم همیشه این نام "مسعود قاسمی" است که در حاشیه‌ها می‌درخشد و این بار هم در گم شدن پاسپورت سینا واحدی ردپای او دیده می‌شود.
المپیک توکیو آخرین میدانی بود که سینا واحدی همراه تیم ملی در خارج از ایران به میدان رفت و در آن زمان هم قاسمی سرپرست تیم ملی بود و گویا پس از این رقابت‌ها هم طبق معمول پاسپورت بازیکنان را از آن‌ها گرفته اند، اما حالا در شرایطی که تنها یک هفته به رقابت ملی پوشان در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ مقابل قزاقستان و سوریه باقی مانده، آقایان متوجه شدند که پاسپورت سینا واحدی نیست!
درست است که این بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود و بحث سفر مطرح نیست، اما در بسکتبال قانون است که قبل از مسابقه، پاسپورت تمام بازیکنان چک می‌شود و اگر بازیکنی پاسپورت نداشته باشد اجازه بازی به او داده نمی‌شود، در چنین شرایطی مشخص نیست که تکلیف سینا واحدی برای این بازی‌ها چه خواهد شد.
در پنجره اول این بازیکن را خط زدند و بحث مشکلات اخلاقی را پیش کشیدند و در واقع بخاطر درگیری که بین سینا و خواهرزاده رامین طباطبایی پیش آمده بود او را از تیم ملی کنار گذاشتند و این بار هم که داستان گم شدن پاسپورتش مطرح شده است! ۷ ماه از رقابت‌های المپیک گذشته و چطور در این مدت متوجه نشدید که پاسپورت یک بازیکن گم شده است؟ مگر همه پاسپورت‌ها را یک جا نگه نمی‌دارید، چطور پس فقط پاسپورت سینا واحدی نیست؟ امیدواریم که این اتفاق از روی عمد نیفتاده باشد و سهوی باشد وگرنه قابل بخشش نیست.
با همه این‌ها باید مشخص شود چه کسی مقصر به وجود آمدن این مشکل است؟ مسئول نگهداری از پاسپورت بازیکنان چه کسی است؟ مگر این جزو مسئولیت‌های سرپرست و مدیر تیم‌های ملی نبوده است؟ دفعه پیش که شماره پیراهن بازیکن برعکس چاپ شده بود و آبروی تیم ملی ایران رفت تقصیر را به گردن تدارکات تیم انداختند، این بار چه کسی کوتاهی کرده است؟
این طور که شنیده ایم مهران شاهین طبع سرمربی تیم شیمیدر قم به دنبال این است تا هرچه سریعتر این مشکل را حل کند و برای سینا واحدی پاسپورت المثنی بگیرد، اما مشخص نیست که در این زمان کم بتواند این کار را انجام دهد یا خیر. البته مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون هم به وزارت ورزش نامه زده و از آن‌ها خواسته کمک کنند تا زودتر روال قانونی این کار طی شود، اما حتی اگر پاسپورت این بازیکن دوباره صادر شود هم نمی‌شود چشم روی این اشتباه بست. چرا باید تیم ملی ما درگیر چنین حواشی شود؟ چرا بازیکن ملی پوش یک هفته قبل از مسابقات باید چنین استرس و فشاری را تحمل کند؟ مقصر هر کسی هست فدراسیون باید او را بازخواست کند چرا که اولین بار نیست شاهد این بی مسئولیتی‌ها هستیم و تا زمانیکه این آقایان باشند آخرین بار هم نخواهد بود!

 

پاسپورت بازیکن تیم ملی بسکتبال گم شده است|

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->